2 Mart 2015 Pazartesi

Önce Tanışalım :)

    26 Haziran 1994 yılında Manisa'nın Salihli ilçesinde doğdum. Liseyi yine Salihli'de, Sekine Evren Anadolu Lisesi'nde okudum. Şuanda İstanbul Gelişim Üniversitesi'nde Hemşirelik 3.sınıf öğrencisiyim ,ayrıca Beslenme ve Diyetetik bölümünde çift anadal yapmaktayım. Yani anlayacağınız  üniversite tercihlerimi yaptığım gün aslında sağlığı hayatımın merkezi haline getirmiştim.
     Şuana kadar ilki İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmak üzere, Süleymaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi,Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde stajlara katıldım. Benim için hemşirelik; görüp,öğrenip uygulama yaptıkça mutlu olacağınız eşsiz bir meslek. Hemşireliği sevdiğim kadar tabi ki diğer bölümüm olan Beslenme ve Diyetetik'i de çok severek okuyorum. Beslenme zaten çağımızda popülaritesi çok fazla olan (bilenin ,bilmeyenin kısacası herkesin yorum yapmaya çalıştığı) derya gibi bir alan. 
    Her ikisi de sağlık alanı olsa da birbirinden farklı olan bu iki alanda edindiğim bilgileri bloğumda sizlerle severek paylaşacağım. Takipte kalınn .. :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder